Wednesday 30 May 2012

salam perkenalan pengerat ukhuwah






”Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih”

assalamualaikum..salam pembuka bicara..
Syukur alhamdulillah ke hadrat Ilahi atas limpah kurnianya dapat saya menyiapkan tugasan 1 hingga ke lima iaitu blog untuk kursus grafik komputer MSG3023. selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W
Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada DR RIDZUAN HUSSIN yang telah banyak memberikan bimbingan dan tunjuk ajar kepada saya dengan jayanya. Setinggi-tinggi  penghargaan kepada  beliau kerana memberi peluang kepada semua pelajar mempelajari grafik komputer ini. Secara individu, melalui kelas ini ini saya dapat menambah pengetahuan di samping mempelajari teknik dan kemahiran.
Jutaan  terima kasih buat kalian sahabat kerana sentiasa memberi dorongan dan semangat kepada saya ketika membuat tugasan ini. Jasa dan pengorbanan kalian tidak akan saya lupakan. Hanya  ALLAH S.W.T dapat  membalas jasa baik kalian.
Akhir sekali, ribuan terima kasih semua pihak di  atas segala bantuan dan tunjuk ajar selama ini. Tanpa sokongan dari semua pihak, mungkin agak sukar bagi  saya untuk menyiapkan tugasan ini.
Sekian,terima kasih.
…………………………
(MUHAMAD KHALID AWANG D20091035320)
(MOHD SOFFI AGAKI BIN KISSON D20091035293)


No comments:

Post a Comment